Een instrument om customer en employee engagement te versterken
Met het Vias Certified Membership maak je niet alleen werk van duurzame mobiliteit en verkeersveiligheid, je laat ook zien dat je het meent. Het maakt dat engagement zichtbaar, zowel binnen je organisatie als daarbuiten.
Intern versterk je je communicatie met medewerkers via het officiële Vias Certified Membership-logo, dat je kan gebruiken op het intranet, in nieuwsbrieven of tijdens interne campagnes. Denk aan een interactieve sessie over verkeersgedrag, een veiligheidsdag tijdens de Week van de Mobiliteit, of een beleving zoals de tuimelwagen of BOB-animatie. Zo wordt verkeersveiligheid tastbaar, relevant en herkenbaar voor je medewerkers en een krachtig onderdeel van je employer branding.
Ook extern helpt het membership je om je doelen geloofwaardig en professioneel te brengen. Je kan het label gebruiken op je website, sociale media, media- en klantencampagnes of in duurzaamheidsrapporten, als bewijs van jouw inzet voor een veiliger en duurzamer mobiliteitsbeleid. Afhankelijk van je prioriteiten kan dat verder versterkt worden met impactvolle co-branded campagnes of bijvoorbeeld keynotes en andere communicatiemiddelen die extra impact creëren naar klanten en potentiële medewerkers.
Met deze communicatiemiddelen maak je je inzet niet alleen zichtbaar, maar ook strategisch en geloofwaardig: binnen én buiten je organisatie.